15 בפברואר 2011

Tusesday trio sketch no.53

HI!!

First of all I want to say thanks to everyone who joined my blog
& Announce the winner --------------- No. 18


טל
TAL

טל said...
תודה על ההזדמנות!אורלי שמיר עיצבה את הלוגו המקסים.עוקבת דרך הגוגל רידר.בהצלחה!



אדום ולבן אדום ולבן זה הצבע שלי!

הפעם באתגר של שלוש בשלישי

צריך להכין כרטיס רק בגוונים


של.......אדום ולבן


Red and white
Red and white



This time the challenge to prepare a card only shades Of red and white .......


אז הנה הכרטיס שאני הכנתי לאתגר -יצא לי אדום משהו אבל- אני אוהבת!

My card for the challenge












Have a great day!!


Zehavit



4 תגובות:

Orli אמר/ה...

לא יודעת למה אבל יש לי תחושה של כלה מהכרטיס שלך
תהרגי אותי תהפכי אותי תנערי אני לא יודעת למה
אבל זה מה שיש לי
מקסים מקסים מקסים
אהבתי
ורואים שאת אוהבת את השילוב הזה... יצא לך מצ'ו מצ'ו
אוהבת
אורלי

Emma אמר/ה...

Such a beautiful card and so pretty.
Hugs Emma x

ציקוש אמר/ה...

!כרטיס מקסים
כל כך מיוחד ורומנטי

Tal אמר/ה...

קודם כל- הכרטיס מקסים מקסים מקסים!
חוצמזה, תודה על הזכייה! איזה כיף לי! אשלח לך במייל את הכתובת שלי