5 ביולי 2011

When I received the monthly sketches and challenges from Dailly
I did not know what she means BY dodling manually,
lucky she was with me at Creation evening with other talented girls
and she explained what she meant ........




So I and decorated the card By dodling manually and that's what I came up ........








כשקיבלתי את הסקיצות החודשיות והאתגרים מדיילי,
לא ידעתי למה היא מתכוונת בדודלינג ידני, מזל שהיא הייתה אצלי באיזה ערב יצירה עם עוד כמה בנות מוכשרות והסבירה לי את כוונתה........
הרבה שואלים אותי לגבי הסקיצות שיש באתגרים ולמה יש כרטיסים שלא ממש דומים לסקיצות,


וגם אני דיי "תקועה" לפעמים עם הסקיצה אבל הפעם החלטתי לשנות גישה ולהתייחס לסקיצה כנותנת לי את הרעיון הכללי

אבל אפשר גם לשנות..........


אז יצאתי "מהמסגרת" וקישטתי את הכרטיס בדודלינג ידני וזה מה שיצא לי........







Zehavit Shaked

אין תגובות: