17 באפריל 2015

מיני אלבום מתחתיות בירה

רגע לפני שהשבת נכנסת חשבתי להכין לכן הדרכה קלילה,
מיני אלבום מתחתיות של כוס בירה, 
אפשר גם להכין מחומרים אחרים כמובן...

חומרים להכנת המיני

תחתיות של כוסות בירה
דפים מדוגמים
עיפרון
מחק
מספריים
דבק 
דיו דיסטרס וספוגית (לא חובה)
וטבעת אחת של אלבום
דבק


בוחרים דף ומתחילים


מסמנים את הגודל הרצוי וגוזרים




עושים כך לכל התחתיות ומוסיפים קצת דיו דיסטרס לדפים
אני הדבקתי את הדפים עם דבק Big


באמצעות קרופ א-דייל או מכשיר דומה
עושים חור בכל התחתיות באותו מקום




ומאגדים הכל ביחד בעזרת הטבעת (ניתן להשיג בחנויות המתמחות)






רגע לפני שתשאלו זה הסטאק שהשתמשתי בו



והנה גם בסרטון

video


כל מה שנשאר לכם לעשות
זה להוסיף קישוטים / תמונות / משפטי השראה

לכל שאלה אני כאן,
זהבית 










3 תגובות:

petitcupcake אמר/ה...

מקסים!! הרעיון פשוט גאוני!! ונתן לי השראה לציפבורדים שמחכים לשידרוג המון זמן... :)

חתולי8 אמר/ה...

משגע!
בדיוק מצאתי את חבילת תחתיות הבירה שלי. הנה רעיון מצוין מה להכין איתן!

wintam אמר/ה...

מקסים! הזכרת לי את הטריפונסים שהייתי מכינה מהתחתיות האלה. אולי צריך לחזור לזה...