11 במאי 2015

3 כרטיסים חדשים


את הספירה של המאה ימים .. זנחתי איפה שהוא בדרך.. אבל זה לא אומר שהפסקתי ליצור
אני לא מספיקה לעדכן הכל כאן בבלוג
הנה 3 כרטיסים שהעלתי ב 3 ימים האחרונים

הכרטיס הראשון
חותמת חדשה מבית קסם שימושי מתוך הסט 4 עונות
עונת האביב מתאים בדיוק עכשיו לחג השבועות
לדעתי אפשר להשתמש בחותמת גם ליום הולדת....
ההחתמה נצבעה עם צבעי אקוורל.


הכרטיס השני
חותמת נוספת מהסט 4 עונות
והפעם עונת הקיץ הקרב ובא
כשחשבתי איך אני רוצה לעצב את הכרטיס נזכרתי שבשנה שעבר רכשתי שקית מלאה צדפים 
שהתאימו לי בול לכרטיס.
צביעה עם צבעי אקוורל.




כרטיס שלישי
חותמת חדשה שנרכשה באתר בחו"ל הילדון הזה כל כך מתוק שבא לי פשוט לחבק אותו,
צביעה עם טושי ה Chameleon שאפשר לרכוש אצל נתנאלה
את העננים עשיתי מהפאנצ' קאפקייקס- ניסיתי לשלב את העננים מהפאנצ' ענן אבל היה לי גדול הפעם בכרטיס, טוב שמוצאים תחליפים.
חותמת הכיתוב "חיוכים מצמיחים אושר" מבית קסם שימושי




שיהיה לכם יום קסום,
זהבית