18 במאי 2015

צוות עיצוב Chameleon


הצטרפתי אל צוות העיצוב של נתנאלה לטושי ה Chameleon,
קצת לפני פסח נתנאלה חיפשה בנות לצוות העיצוב שלה, שלחתי לה מייל וקיבלתי הודעה בחזרה שהתקבלתי, כמובן שהתרגשתי מאוד.
(אני בכלל מתרגשת מכתיבת הפוסט הזה)

טושי הקמיליון הם טושים אלכוהולים, לכל טוש יש 2 ראשים אחד דק יותר ואחד עבה יותר ובכל טוש יש גם תא דילול,
תא הדילול בעצם גורם לכל טוש להפוך למספר גוונים של אותו צבע.

בסט הגדול יש 20 טושים + טוש בלנדר + עט שחור שמתאים לשרטוט בצורה חופשית וגם לתיקון החתמות במקרה שההחתמה אינה יוצאת מלאה...

הסט הגדול 

אילו הגוונים שיוצאים מכל טוש וטוש......


את הטושים ניתן למצוא גם בסטים קטנים יותר של 5 טושים.

ביום חמישי הקרוב 21.05.15 בשעה 16:00 אני אדריך ביריד החלומות- חלומות טרופיים בדוכן של נתנאלה
איך משתמשים בטושים.
הדרכה שתעזור לכם להתחיל לעבוד עם הטושים.

כל חברות הצוות מגיעות להעביר הדרכה וממליצה להתעדכן במידה והיום שאני מגיעה אינו מתאים לכן.


הנה כמה כרטיסים שהכנתי ושילבתי החתמות צבועות ב Chameleon,









בקרוב אני אעלה הדרכות כאן בבלוג עם הטושים.. מוזמנות להירשם לבלוג (מי שטרם עשתה זאת)

אז אישרתן הגעה? 
אשמח לראותכן!!

חברתי שולי שהיא גם חברת צוות תערוך הדרכה ביום שבת בשעה 12:00 כל הפרטים כאן 

המשך יום טוב,
זהבית 




3 תגובות:

יותר מסתם יעל אמר/ה...

שלל כרטיסים מקסים. ברכות על ה- dt (:

shouly hazorea אמר/ה...

יקירתי אני בטוחה שמי שיגיע להדרכה שלך יצא מורווח!!בהצלחה יקירתי, סומכת עלייך!!
הכרטיסים שלך משגעים!!! ותודה על הקישור אליי
שולי

petitcupcake אמר/ה...

מזל טוב על ההצטרפות! הכרטיסים מקסימים :)