14 ביוני 2015

קיץ קיץ אל הים.........קיץ קיץ כמה חם!!


אתגר חדש ב Scrappy Hands אתגר קיץ!! וזהו אתגר נושא פרס
אני אוהבת את הקיץ, לפעמים החום קצת מעיק, אבל הים, בריכה, בגדים קצרים, פירות טעימים, מחפים על החום לא??

דפי ממסטיקים העלתה בפייסבוק תמונה של דף עם תמונות קיץ נזכרתי בסט כרטיסיות שרכשתי לפני שנה ולא עשיתי איתו כלום.
אז הגיע הזמן לא?

ככה נראה השולחן שלי לפני


הכרטיס הראשון
אוטו גלידה
את חיתוכי הגלידה הכנתי בקאטלבאג


הכרטיס השני
כרטיס אופניים בגוונים קייציים
פרחים של חברת פרימה



הכרטיס השלישי

שילוב של מילים ושימוש בסט חותמות שיש לי כבר המון זמן





כרטיס רביעי
מהכרטיס שהכנתי השבוע נשארו לי כפכפים (חותכנים והחתמות)
קצת וואשי טייפ
שימוש בחותמת שיש לי המון זמן (מצולמת)
את הבגד ים גזרתי מאחת הכרטיסיות 




אז תודה לדפי על הרעיון הנפלא
ויש עוד כרטיסיות כך שיהיו אולי עוד כרטיסים

שבוע טוב,
זהבית 








5 תגובות:

Alexandra♥ אמר/ה...

כולם ממש מתוקים!

ציקוש אמר/ה...

ארבעה כרטיסים קיציים, יפים ומקסימים!!!
שבוע נפלא!
ציקוש

יותר מסתם יעל אמר/ה...

כרטיסים מקסימים זהבית (:

petitcupcake אמר/ה...

זהבית, הם פשוט מקסימים!! כל אחד יותר חמוד ויפה מהשני!! :)

Michal Meiri אמר/ה...

כרטיסים יפים! קיציים ושמחים!