31 באוקטובר 2015

יום הולדת...

ילדים אוהבים חגיגות ימי הולדת הם גם אוהבים לקבל מתנות בנוסף להפעלה שמגיעה אל יום ההולדת,
אני עושה הפעלות ביצירה בהפעלה כזו תמיד יוצאים עם מוצר מוגמר, לפעמים זו מחברת מעוצבת, לפעמים זה פנקס ומתקן דפי ממו, לפעמים זו קופסאת הפתעה ולפעמים............... אוו יש מלא רעיונות.

אין כמו לקבל הפתעות נכון? 
אז הטרנד היום הוא יום הולדת עם כיבוד בריא ואני בעד.. (על זה תקראו כאן במקפצת הבלוגים.)
ואני חושבת שבין כל הבריא צריך לתת גם ממה שלא בריא ובמידה, כך הילדים בעצם לא מתמרדים ורוצים רק את
 "הלא בריא".


הכנתי הדרכה קלה ניתנת להכנה מבעוד מועד בשיתוף עם הילד/ה חוגג/ת היום הולדת.
קופסה מעוצבת לסוכריה על מקל - שהקופסה מחכה על השולחן לפני הפעילות או בסיום הפעילות תחולק במקום "שקית ההפתעות" הנדושה והרגילה.

החומרים הנדרשים:
בריסטול במגוון צבעים (או קארדסטוק)
פאנצ' עיגול 3"
פאנצ' סקאלופ 3"
פאנצ עיגול קטן
עיניים זזות
סוכריות על מקל
לוח קיפול (לא חובה)
דבק רב שימושי לדוגמא ביג 
נקודות דבק

אופן ההכנה: 
חותכים חתיכת בריסטול בגודל של  1/4 2 על 1/2 8 אינטש' (או 6 ס"מ על 21.5 ס"מ)


מקפלים לחצי ועושים פס קיפול,
עושה פס קיפול נוסף ב 1/2 1 אינטש'
הופכת את הבריסטול ועושה קו קיפול נוסף ב 1/4 2 אינטש'


בצד של הקו קיפול שעשינו ב 1/2 1 אינטש אני מנקבת חור באמצע (החור למקל הסוכריה)




מקפלת את הקופסה, מכניסה את הסוכריה ומדביקה אפשר עם נקודות דבק או עם מעט דבק רב שימושי.



ועכשיו ניתן לקשט- הנה הרעיון שלי לקישוט


בעזרת הפאנצ' סקאלופ (מסולסל) אני חותכת עיגול מסולסל אחד.


ובעזרת הפאנצ' עיגול אני יוצרת את הפה... חיתוך לא מלא... כמו בדוגמה






אני מרכיבה את העוגיפלצת שלי...
על החיתוך המסולסל מדביקה את הפה, 2 עיגולים קטנים של עיניים וזוג עיניים זזות.

אני שדרגתי את אחד מהם- הוספתי לו סוכריה על מקל, חתכתי מקל של קייקפופס לגודל הרצוי, הוספתי חיתוך מפאנצ' עיגול קטן, שמתי על הפה נקודת דבק, הוספתי את המקל, הוספתי  נקודת דבק ואז את העיגול.




והכל מוכן...


את הרעיון להדרכה לקחתי מכאן  עם שינויים והתאמות שלי.


קישור לבלוגים נוספים המשתתפים ב"טבעת יום הולדת"

יעל ענבר- מאמנת להרזיה ותזונה נכונה - כתבה על כיבוד בריא בימי הולדת

ענת צלניקר-  יועצת לכלכלת המשפחה - כתבה על איך לחגוג ימי הולדת ולשלם פחות

דקלה עמית מ "תיבת ההפעלות" - כתבה על הפעלה עצמית ליום ההולדת 

הילה פינקלשטיין עו"ס קלינית ומנחת קבוצות - איך רואים הילדים את יום ההולדת ואיך רואים זאת ההורים?

לי-אור לב ארי - כותבת על עסקים חברתיים ויזמים חברתיים.- כתבה על ימי הולדת עם ערך חברתי.



התמונות צולמו במזג האוויר הגשום שלנו השבוע במצלמת הנייד.

שבוע טוב!
זהבית שקד













3 תגובות:

Osnat Hazan אמר/ה...

רעיון מגניב הפרצופונים הסגולים האלה. חייבת למצוא סיבה להכין אותם :-)

hadar ben-sade אמר/ה...

מדליק ביותר!
ובלי ספק הרבה הרבה יותר שווה מסתם שקיות הפתעה!

יעל ענבר אמר/ה...

רעיון מדליק, גם בתור פעילות במסיבה, וגם משהו לקחת.
תודה!