4 בנובמבר 2015

יצירה..

מכירה את זה שאת מתיישבת ליד שולחן העבודה / היצירה, ותוהה מה לעשות היום?
מה אכין? מה הפרוייקט שאתחיל עכשיו? יש לי הרבה זמן יצירה? או שהזמן שלי קצוב?
כל פעם מחדש שאני מתיישבת ליד שולחן העבודה, אני מתחילה לעשות לי רשימות, מה דחוף יותר ומה פחות,
ולפי הרשימה אני יושבת ליצור.
בין לבין אני משאירה לי דפים על השולחן לשימוש מיידי.
להכין כרטיס או תגית או סימנייה.
הכי מאתגר זה להשאיר כמה חומרים על השולחן בסיום העבודה ופעם הבאה שמתיישבים צריך לשבת וליצור מהחומרים האלה.
ניסית פעם? לא? את פשוט חייבת!
הנה כרטיס שהכנתי מחומרים שהנחתי על השולחן כשסיימתי לעבוד וכשחזרתי למחרת הייתי צריכה רק ליצור...


השבוע הלכתי למרחב עבודה עיסקי לעצמאיות שם פגשתי ביונית צוק- הבלוגריסטית שהגיעה להעביר הרצאה לקבוצת עצמאיות בנוגע לבלוגים והיא שינתה לי קצת את המחשבה למרות שכבר שנים אני בבלוגיה, איך לכתוב בבלוג, מה להוסיף ומה להדגיש. יצאתי עם מלא תובנות. שאני מקווה ליישם.
תודה יונית!

תודה לכל מי שקראה עד כאן,
אפשר לומר שזה אחד הפוסטים הארוכים שלי. (-;

יום חמים ונעים,
זהבית




8 תגובות:

Osnat Hazan אמר/ה...

המון הצלחה!!!!

חוה לוי אמר/ה...

ממש מעניין מה שאת כותבת. שמחה שנחשפתי לבלוג שלך.

חוה לוי אמר/ה...

ממש מעניין מה שאת כותבת. שמחה שנחשפתי לבלוג שלך.

צוק יונית אמר/ה...

בכיף ובהצלחה גדולה

Unknown אמר/ה...

יפה כתבת
אהבתי
ישר כח
סנדרה

יותר מסתם יעל אמר/ה...

כרטיס מקסים

מיכליקה אמר/ה...

בהצלחה. תמיד שמחה לקרוא את הבלוג שלך..

wintam אמר/ה...

תמיד כיף לי לקרוא מה שאת כותבת! (גם אם לא תמיד אני מגיבה...)